Obchodní podmínky
Ve VOP najdete všechny důležité právní informace týkající se prodeje a poskytování digitálního obsahu, poradenství, konzultací , vzdělávacích akcí prostřednictvím webových stránek www.tarotovadama.cz. VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici před tím, než kliknete na objednávací tlačítko. Obsahují i tzv. sdělení pro spotřebitele před uzavřením smlouvy ve smyslu § 1820 občanského zákoníku. Před vlastním uzavřením smlouvy projevujete svůj souhlas s VOP zaškrtnutím příslušného okénka v závěru objednávkového formuláře. VOP se tím stanou součástí uzavřené smlouvy a budou i pro Vás závazné. Přečtěte si je proto, prosím, pečlivě. Děkujeme za Váš čas, který jejich pročtení věnujete.
OBSAH VOP:
I. DŮLEŽITÉ POJMY, INSTITUTY A OSOBY
II. SDĚLENÍ PRO SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY
III. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
IV. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
V. DODACÍ PODMÍNKY
VI. ÚDAJE O FUNKČNOSTI, KOMPATIBILITĚ A INTEROPERABILITĚ DIGITÁLNÍHO OBSAHU A JEHO AKTUALIZACÍCH, UŽIVATELSKÝ ÚČET, AUTORSKÁ PRÁVA
VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
VIII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMAČNÍ ŘÁD
IX. SPOTŘEBITELSKÉ RECENZE
X. ZÁVĚREM
I. DŮLEŽITÉ POJMY, INSTITUTY A OSOBY
1. Web: Webem pro účely těchto VOP rozumíme webové stránky www.tarotovadama.cz.
2. Digitální obsah: Jedná se o produkty v digitální (elektronické) podobě. Mohou to být e-booky (elektronické knihy), podcasty ( zejména meditace ) videa (zpravidla záznamy webinářů a videa, která jsou součástí on-line kurzů), on-line kurzy, on-line kluby.
3. Zboží: Zbožím jsou míněny jakékoliv fyzické produkty, které vyžadují fyzické zasílání, např: tiskoviny, šperky apod
4. Konzultace: Jedná se o konzultace poskytované dálkově (telefonicky nebo on-line s využitím některé z komunikačních platforem jako např. ZOOM, Whatsapp, Gogle Meet) nebo v rámci osobního setkání
5. Vzdělávací akce: Může jít o on-line vzdělávací akce s živým vysíláním (webinář) anebo o živé „offline“ akce (seminář, konference, workshop).
6. Služby: Takto v dalším textu souhrnně označujeme Poradenství, Konzultace a Vzdělávací akce.
7. Produkty: Pokud ve VOP píšeme o Produktech , myslíme tím souhrnně Digitální obsah, Zboží, Konzultace, Vzdělávací akce, Služby . Pokud se některá ustanovení týkají jen Digitálního obsahu nebo jen Služeb (nebo i jen některých z nich), používáme samostatné označení pro ten z Produktů, kterého se ustanovení týká.
8. Prodávající:
Je právnická osoba, která prodává Produkty nabízené na webu. Prodávající je:
Spojujeme s.r.o.
IČ: 26196794
DIČ: CZ26196794
Sídlo: Sicherova 1652/7, 198 00Praha 9
E-mail: hana@tarotovadama.cz
Telefon: 603 452 284 pouze SMS
Datová schránka: skcqdt2
Prodávající je zapsán v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 78875, a je zastoupen jednatelkou Hanou Kadlubovou.
Adresa pro doručování je shodná s adresou sídla, dokumenty lze zasílat i přes datovou schránku. Na uvedeném e-mailu jsme Vám k dispozici pro běžnou komunikaci i pro případné vyřizování podnětů a reklamací.
Pojem Prodávající používáme i jako označení Poskytovatele. Jak se dočtete níže, můžeme spolu uzavřít dva různé typy smluv, podle toho, zda od nás nakupujete Zboží či službu( poté jde o kupní smlouvu a zákonem jsme označeni jako „prodávající“ ) nebo Digitální obsah ( pak jde o smlouvu o poskytnutí digitálního obsahu a zákon nás označuje jako „ poskytovatele“ ). Pro zjednodušení zde ve VOP užíváme pro oba případy pouze označení „ Prodávající“
Pokud je v textu VOP uvedeno „My“, „Nás“, „Naše“ apod., myslí se tím vždy Prodávající
9. Kupující: Kupujícím je ten, kdo s námi jako s Prodávajícím prostřednictvím Webu uzavře kupní smlouvu, kterou koupí Zboží. Pojem Kupující používáme i pro označení osoby, které na základě smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu poskytneme Digitální obsah. Zákon tuto osobu označuje jako uživatele“. Pro zjednodušení ovšem v textu VOP i tuto osobu označujeme jako „Kupující“. Kupujícím může být jak spotřebitel, tak podnikatel nebo nepodnikající právnická osoba ( například spolek ). Pokud je v textu VOP uveden „Vy“, „Vás“, „Vaše“ apod, myslí se tím vždy Kupující
10. Spotřebitel: Spotřebitelem se podle platných právních předpisů rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, prohlašujete tím, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel. Dopad to má především na možnost odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodů a na nároky z odpovědnosti za vady a vyřizování reklamací.
11. Kupní smlouva: Na prodej Zboží je mezi námi jako prodávajícím a Vámi jako Kupujícím uzavírána Kupní smlouva
12. Smlouva o poskytování digitálního obsahu: Jde o smlouvu, kterou spolu uzavíráme pro prodej a poskytování Digitálního obsahu.
13. Smlouva o poskytování služeb: Tuto smlouvu spolu uzavíráme pro poskytování Služeb, ať již jde o on-line nebo offline poskytované služby.
14. Smlouva: Pokud je v dalším textu používán pojem „Smlouva“, myslí se tím jak Kupní smlouva, tak Smlouva o poskytování služeb, stejně tak i Smlouva o poskytování digitálního obsahu, případně smlouvy obsahující oba tyto typy (tzv. smíšená smlouva). Pokud se některá ustanovení VOP týkají jen jednoho z těchto dvou typů smluv, uvádíme tuto jednu konkrétní smlouvu. Proces uzavírání Smlouvy prostřednictvím webového rozhraní je popsán podrobně v těchto VOP v čl. III. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivovaná v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám. Smlouva je tvořena objednávkou (vyplněným objednávkovým formulářem), a jejím přijetím z naší strany a těmito VOP. O uzavření Smlouvy Vám zašleme e-mailem písemné potvrzení.
15. Smlouva uzavřená distančním způsobem: Jedná se o Smlouvu, která je uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tj. je uzavřena, aniž bychom se museli osobně potkat, neboť k jejímu uzavření využíváme Web a e-mail. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) si jako Kupující hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované Vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.
16. Spotřebitelská smlouva: Je to Smlouva, ve které jako Kupující vystupuje spotřebitel. Spotřebitel má v mnoha případech výhodnější postavení než ostatní Kupující. Pokud se některé právo týká pouze Spotřebitele, je to v těchto VOP výslovně uvedeno (tj. místo „Kupující“ je uvedeno „Spotřebitel“).
17. Závaznost VOP: V závěru objednávkového formuláře/nákupního košíku, ještě před odesláním objednávky, dáváte svůj souhlas s VOP zaškrtnutím příslušného políčka. Tím se VOP stávají součástí Smlouvy a jsou jak pro nás, tak pro Vás závazné.
18. Rozhodné právní předpisy: Jsou to platné právní předpisy, které se použijí na Smlouvu a vztah mezi námi z této smlouvy vzniklý. Jedná se zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších právních předpisů (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších právních předpisů. Pokud je v tomto textu na konkrétní §§ právních předpisů odkazováno, můžete si kliknutím zobrazit přímo jejich aktuální znění.
II. SDĚLENÍ PRO SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY
Jedná se o shrnutí informací dle § 1820 NOZ, které máme uvedené na Webu a podle NOZ jsme povinni Vám je poskytnout i v textové podobě (a za tu se pro tyto účely pouhé uvedení na Webu nepovažuje).
1. Údaje o hlavních vlastnostech Zboží, Služeb a Digitálního obsahu jsou vždy uvedené přímo v popisu daného Produktu na Webu. Kliknutím na jednotlivé položky, resp. prodejní stránky jednotlivých Produktů se Vám zobrazí podrobný popis, včetně například možnosti nebo nemožnosti pořídit Produkt na splátky. U on-line kurzů a vzdělávacích akcí je rovněž uvedeno, pro koho jsou nebo nejsou vhodné, kdy a jakým způsobem probíhají, jak dlouho trvají, zda on-line kurz začíná v konkrétní den pro všechny účastníky anebo je přístupný kdykoli po zaplacení, zda je ke kurzu nebo vzdělávací akci (a po jakou dobu) podpůrná skupina na Facebooku, případně na jiné platformě, jaké jsou poskytované bonusy apod. Věnujte proto, prosím, popisu Produktu svoji pozornost a v případě nejasností nás kontaktujte ještě před objednáním Produktu.
2. Údaje o Naší totožnosti, adresa sídla, telefonní číslo a adresu pro doručování elektronické pošty jsme již uvedli výše, v čl. I. odst. 8 VOP.
3. Cena Produktů je vždy uvedená v jejich popisu. U Digitálního obsahu je to cena konečná, u Zboží se připočítává cena za dopravu ( s výjimkou, kdy je Zboží zasíláno v rámci akce poštovné zdarma – o tomto jste rovněž vždy informování přímo na prodejní stránce) V rekapitulaci objednávky v objednávkovém formuláři je uvedena celková cena za všechny objednané Produkty, včetně daně z přidané hodnoty a včetně nákladů na dopravu ( pokud objednáváte i Zboží )
4. Produkty lze hradit klasickým bankovním převodem nebo rychlým on-line bankovním převodem prostřednictvím bank uvedených v objednávkovém formuláři nebo on-line platební kartou VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro prostřednictvím platební brány GOPAY.
5. Zboží je dodáváno do 10 dnů od zaplacení kupní ceny. Digitální obsah je dodán ve lhůtě uvedené v popásána Webu. Tedy u e-booku do 3 dnů od zaplacení kupní ceny. U on-line kurzů jsou přístupové údaje podle typu on-line kurzu (zda jde o společný hromadný start anebo lze do on-line kurzu vstoupit kdykoli v průběhu roku po zaplacení kupní ceny) poskytnuty buď do 3 dnů od zaplacení ceny nebo v předem stanovený den zahájení on-line kurzu.U služeb jde o dodání v předem stanoveném anebo dohodnutém termín/termínech
6. Spotřebitel může odstoupit od Kupní smlouvy během 14-ti dní od převzetí Zboží. Od Smlouvy o poskytování digitálního obsahu může Spotřebitel odstoupit během 14 dní od uzavření této smlouvy. Od Smlouvy o poskytování služeb – konzultací může Spotřebitel odstoupit do 14 dní od jejího uzavření, pokud již v této lhůtě nebylo na základě jeho výslovné žádosti plnění poskytnuto. Pokud jde o smlouvu o poskytování služeb – vzdělávacích akcí – nelze odstoupit. Jde totiž o smlouvu o využití volného času a my dle této smlouvy plníme k určitému konkrétnímu datu. K odstoupení lze využít vzorový formulář , který tvoří přílohu VOP a nebo odstoupit jakoukoli jinou formou tak, aby bylo zřejmé , od jaké Smlouvy Spotřebitel odstupuje a jakého Produktu se odstoupení týká. V případě odstoupení od Kupní smlouvy nese ( platí ) Spotřebitel náklady na vrácení Zboží Prodávajícímu
7. Spotřebitel má právo reklamovat vadný Produkt a tím uplatnit svá práva z vadného plnění. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. VIII. VOP.
8. Údaje o funkčnosti, kompatibilitě a interoperabilitě podle § 1811 odst. 2 písm. h) a i) NOZ: Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf. Pro stažení e-booku z webové stránky je potřeba mít k dispozici i funkční připojení k internetu a zpravidla i stažené aktualizace prohlížeče nebo programu, ve kterém e-book budete otevírat. Neodpovídáme za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti Vašeho internetového připojení nebo neprovedených aktualizací. Může se stát, že je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. U on-line kurzů Vám zřizujeme uživatelský účet. K přehrání obsahu je dle charakteru jednotlivých materiálů (soubory v .PDF, .DOC, .DOCX, videa, audio) rovněž nutné mít funkční připojení a aktualizovaný software a prohlížeč pro zobrazení/přehrání obsahu. Ani v tomto případě poté neodpovídáme za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti Vašeho internetového připojení nebo neprovedených aktualizací nebo krátkodobé nedostupnosti v případě údržby dat nebo výpadků serveru.
9. Vyřizování stížností, orgány dohledu a státního dozoru: Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte nás prosím na e-mailu hana@tarotovadama.cz. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění, proto kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad. Dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí především Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.
10. Mimosoudní vyřizování sporů spotřebitelů: Pokud mezi Prodávajícícm a Spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má Spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
III. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
1. Objednávání Produktů probíhá pouze přes Web, a to konkrétně vyplněním a odesláním objednávkového formuláře. Věnujte prosím popisu Produktů svoji pozornost a v případě, že budete mít nejasnosti, neváhejte nás ještě před objednáním kontaktovat s Vašimi doplňujícími dotazy.
2. Prezentace Produktů uvedená na Webu je informativního charakteru. Jako Prodávající nejsme povinni uzavřít Smlouvu. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ se nepoužije
3. Zboží vložíte do nákupního košíku klikem na tlačítko Vložit do košíku, a nebo použijete objednávací formulář ( záleží na nabízeném způsobu objednávání ) V objednávkovém formuláři/košíku jako Kupující vyplníte jméno, příjmení nebo firmu, popř IČ, DIČ, informace o objednaném Produktu – pouze u objednávkového formuláře ( kliknutím na vybranou položku, například konkrétní online program a uvedením počtu/množství objednávaného Produktu, případně i varianty Produktu, je-li jich nabízeno více ), fakturační adresu a dodací adresu ( je-li odlišná a je-li objednáno zboží ) e-mail ( na něj Vám zašleme potvrzení přijetí objednávky a slouží i pro další komunikaci týkající se objednávky, telefonní kontakt ( abychom Vás mohli kontaktovat při dodání Zboží ) a vyberete způsob úhrady a způsob doručení ( v případě Zboží ) . Před odesláním objednávky máte možnost zadané údaje zkontrolovat a případně ještě opravit. Objednávku odešlete kliknutím na objednávací tlačítko pod objednávkou, nebo v košíku e-shopu. Tím se současně zavazujete k platbě za objednané Produkty. Odesláním objednávky je Smlouva uzavřena.
4. O přijetí e-mailu s Vaší objednávkou Vás budeme informovat e-mailem zaslaným na Váš e-mail vyplněný při objednávce. Součástí tohoto e-mailu je i text těchto VOP, potvrzení o uzavření smlouvy a zálohová faktura.
5. Pokud už dojde k uzavření Smlouvy, jakékoli změny uzavřené Smlouvy jsou možné jen na základě dohody mezi námi, případně můžete od Smlouvy odstoupit, pokud to zákon nebo tyto VOP umožňují.
6. V pochybnostech Vás můžeme kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, takovou objednávkou se nadále nezabýváme.
7. Objednávat Produkty na Webu je možné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Upozorňujeme, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti Webu v důsledku nutné údržby Webu anebo v důsledku okolností, za které neodpovídáme, jako jsou výpadky připojení k internetové síti apod.
8. Vlastnické právo ke Zboží na Vás jako Kupujícího přechází v okamžiku, kdy jsou splněny obě následující podmínky – je uhrazena celá kupní cena a Zboží jste převzali.
IV. CENA PRODUKTŮ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Cena Produktů: Cena je uvedena přímo u každého Produktu v jeho popisu na Webu. Vzhledem k tomu, že jsme plátce daně z přidané hodnoty, je u Produktu uvedena cena včetně daně z přidané hodnoty i bez přidané hodnoty a částka daně z přidané hodnoty. Cena je platná po celou dobu, kdy je na Webu uvedena. V případě prodeje Digitálního obsahu podnikateli do zahraničí ( EU ) vystupuje Prodávající jako identifikovaná osoba a k ceně digitálního obsahu se připočítává DPH dané země.Pokud kupující podnikatel se sídlem podnikání v EU při objednávce uvede své DIČ, cena za zboží bude uvedena bez DPH a uplatní se přenesená daňová povinnost . Cena je platná po celou dobu, kdy je na Webu uvedena. K ceně Zboží je připočítáváno dopravné( viz podrobněji článek V. těchto VOP ).U Digitálního obsahu žádné dopravné není. Konečná kalkulovaná cena uvedena v souhrnu objednávky ( tj. předtím, než kliknete na objednávací tlačítko) je již uvedena včetně dopravného ( je-li součástí objednávky Zboží). Na prodejních stránkách jednotlivých Produktů je uvedena cena v Kč i v EUR. Pokud objednáváte ze Slovenska či jiné země EU, věnujte prosím pozornost případným informacím, které jsou uvedené v objednávkovém formuláři pro tento případ. Máte-li slevový kód, po jeho uplatnění zadáním do příslušného políčka objednávkového formuláře, nebo příslušného políčka v nákupním košíčku se Vám zobrazí cena po slevě (tedy ta, kterou díky slevovému kódu budete hradit a která je nižší než cena běžná, bez slevy).
2. Sjednaná cena a případné chyby v uvedené ceně: Sjednanou cenou je cena uvedená u Produktu v okamžiku odeslání Vaší objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsme povinni Vám za takovou zjevně chybnou cenu Produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k uzavření Smlouvy. V případě, že by již došlo z Vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit a uhrazenou částku Vám v tom případě vrátíme.
3. Dodání Produktu až po zaplacení: Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsme povinni Vám Produkt dodat až po úplném zaplacení sjednané ceny. Výjimkou je zejména prodej Produktu s možností uhradit cenu ve splátkách – tato možnost je vždy uvedena, včetně podmínek, na prodejní stránce Produktu
4. Možnosti úhrady ceny:
- Bezhotovostně (klasickým) bankovním převodem na náš bankovní účet: pokyny k platbě, v podobě faktury, obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a Produkty co nejdříve dodány.
- Bezhotovostně online platební kartou nebo tzv. rychlým online bankovním převodem prostřednictvím platebního portálu. Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti GOPAY s.r.o., IČ: 26046768, která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GOPAY s.r.o. Tyto údaje s námi uvedená společnost nesdílí a nemáme k nim přístup.
5. Splatnost ceny: Cena je splatná do 14 dní od uzavření Smlouvy, není-li v popisu Produktu uvedeno jinak. Datum splatnosti je uveden na faktuře. Při platbě online jste však přesměrováni na platební bránu bezprostředně po odeslání objednávky. V případě úhrady klasickým bankovním převodem je cena zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na náš bankovní účet. Ustanovení § 2119 odts.1 NOZ se nepoužije
6. Platba ceny ve splátkách: Kupní cenu některých Produktů ( on-line programů ) je možné uhradit ve dvou nebo více splátkách. Tato informace, včetně toho, zda je možno uhradit ve 2 nebo i více splátkách, je uvedena přímo na prodejní stránce konkrétního Produktu. Chcete-li využít možnost platby na splátky, vyberete si tuto možnost přímo v objednávkovém formuláři. Produkt (přístupové údaje k němu) jsme povinni dodat až po zaplacení první splátky. Další splátku je nutné uhradit v době její splatnosti, jinak jsme oprávněni Vám pozastavit i bez dalšího upozornění přístup k Produktu. Tím ovšem není dotčena Vaše povinnost další splátku (splátky) uhradit. Přístup bude znovu umožněn až po úhradě dané další splátky. V případě prodlení s platbou jakékoli splátky delším než 10 dní jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit. Odstoupení musí být písemné a zaslané e-mailem na kontakt uvedený v objednávce nebo později Kupujícím sdělený a zaslaný dopisem na adresu Kupujícího uvedenou v objednávce nebo později Kupujícím sdělenou pro účely doručování písemností.
V. DODACÍ PODMÍNKY:
A. DODACÍ PODMÍNKY ZBOŽÍ:
A.1. Možnosti dodání: knihy/ tištěné materiály, obrazy, šperky a další zboží v České republice dodáváme prostřednictvím společnosti Zásilkovna s.r.o na Vámi uvedenou doručovací adresu nebo na Vámi vybrané výdejní místo. Dodáváme i na Slovensko a do dalších zemí. Při převzetí zásilky , si prosím vždy zkontrolujte neporušenost obalu a pokud zjistíte nedostatky, uplatněte je ihned u přepravce a kontaktujte nás ( podrobnosti níže v článku VIII. O uplatnění reklamace) Odmítnutí zásilky s poškozeným obalem se nepovažuje za bezdůvodné odmítnutí převzetí zásilky. Naopak, pokud podpisem dodacího listu nebo soupisu balíků přepravce nebo odpovědného dokumentu stvrdíte převzetí zásilky, máme možnost následnou reklamaci Zboží z důvodu porušení celistvosti obalu zamítnout, pokud se Vám nepodaří prokázat, že opravdu k takovému poškození došlo
A.2. Dodací lhůta: Zboží dodáváme do 10-ti pracovních dní od uhrazení kupní ceny. Při dodávce do jiných zemí než v rámci České republiky dodáme Zboží do 30-ti dnů od uhrazení kupní ceny. O expedici a předpokládané době dodání obdržíte informaci na Váš e-mail a od přepravce ( Zásilkovny s.r.o ) e-mail nebo SMS na telefonní kontakt zadaný v objednávce. Pokud by nebylo možné Zboží v uvedených lhůtách dodat, budeme Vás kontaktovat, abychom domluvili další postup a pokud se nedohodneme na dodání v pozdější lhůtě, můžete jak Vy, tak my od Smlouvy odstoupit. Odstoupení je pak účinné okamžikem, kdy je doručeno druhé straně Smlouvy v písemné formě poštou nebo e-mailem
A.3. Náklady na dopravu( přepravné): Výše ceny za dodání Zboží závisí na tom, zda je zasíláno v rámci České Republiky ( a na adresu nebo na výdejní místo ) anebo do jiného státu a je uvedena na webovém rozhraní a vidíte ji přímo v objednávkovém formuláři či v nákupním košíku . Při dodání do jiného státu než v rámci České Republiky je odpovídající cena přepravného a balného uvedena v EUR.
A.4. Důležité upozornění k doručování a převzetí Produktů: S přípravou Zboží k expedici i s doručováním nám vznikají náklady. Pokud si tedy po objednání svůj zájem rozmyslíte a víte, že Zboží nechcete, dejte nám o tom co nejdříve vědět, ať zásilku zbytečně neodesíláme. Pokud se tak rozhodnete až po uzavření Smlouvy a zvlášť poté, co jsme Vás již informovali o předání Zboží přepravci, pak lze dle těchto VOP nebo zákona odstoupit od Smlouvy, odstoupení od Smlouvy zašlete na náš mail uvedený v záhlaví VOP. Pokud byste totiž bezdůvodně odmítli převzetí zásilky od přepravce, nepovažuje se v takovém případě naše povinnost dodat Zboží za nesplněnou a není považována ani za odstoupení od Smlouvy z Vaší strany, tj, nevzniká nám automaticky povinnost Vám ( ani když jste Spotřebitel( vrátit peníze za Zboží, které odmítnete bez dalšího od přepravce převzít. V případě, že byste zásilku bezdůvodně odmítli převzít, máme nárok na náhradu nákladů spojených s jejím dodáním a uskladněním, jakož i dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zásilky vzniknou. Při bezdůvodném odmítnutí převzetí zásilky z Vaší strany máme rovněž možnost od Smlouvy odstoupit, zasláním písemného odstoupení na Váš e-mail, nebo adresu
B. DODACÍ PODMÍNKY PRO DIGITÁLNÍ OBSAH:
B.1. Možnosti dodání: Při koupi e-booku bude digitální obsah ve formátu pdf nebo obdobném dodán po zaplacení kupní ceny na e-mail uvedený v objednávce, a to jako příloha e-mailové zprávy nebo zasláním odkazu, na kterém je obsah možno stáhnout či otevřít. Při koupi on-line kurzu Vám po uhrazení ceny bude vytvořen uživatelský účet na webovém rozhraní a budou vygenerovány a na e-mail uvedený v objednávce zaslány přístupové údaje k Vašemu uživatelskému účtu (podmínky užívání jsou uvedeny v čl. VI těchto VOP). Pokud jde o koupi druhého nebo dalšího on-line kurzu, nové přístupové údaje již generovány nejsou, k dalším on-line kurzům se dostanete zadáním stále stejných přístupových údajů. V případě, že je pro všechny přihlášené on-line kurz otevírán ve stejný den, obdržíte po zaplacení přístupové údaje, resp. bude Vám prostředí členské sekce on-line kurzu zpřístupněno v předem ohlášený den. Po přihlášení s využitím přístupových údajů vám bude Digitální obsah dodán zpřístupněním členské sekce. Je-li to s ohledem na návaznost obsahu efektivní, budou vám jednotlivé lekce zpřístupňovány postupně, dle harmonogramu uvedeného na „nástěnce“ členské sekce on-line kurzu.
B.2. Dodací lhůta: E-book a on-line kurz bude dodán do 3 dnů poté, kdy bude platba připsána na náš bankovní účet, resp. uskutečněna on-line platba. Výjimkou jsou on-line kurzy s hromadným startem v určitý předem stanovený den. U těchto on-line kurzů budou přístupové údaje zaslány zpravidla až v den zahájení on-line kurzu (samozřejmě za předpokladu, že v tu dobu již byla cena anebo u splátkového prodeje 1. splátka řádně uhrazena)
B.3. Náklady na dopravu (přepravné): U Digitálního obsahu tyto náklady nevznikají.
V.C. DODACÍ A STORNO PODMÍNKY VZDĚLÁVACÍCH AKCÍ:
C.1. Způsob dodání: Vzdělávací akce bude dodána dle podmínek uvedených v popisu akce na Webu nebo individuálně sjednaných. Klient má právo absolvovat vzdělávací akci za podmínky řádné úhrady celé ceny za vzdělávací akci. Jsme oprávněni změnit jednostranně podmínky vzdělávací akce např. čas jednotlivých lekcí, místo konání v rámci stejné obce/města, přičemž jsme povinni o tom Klienta vyrozumět. Závazky mezi námi tím nejsou dotčeny, odpovídáme za to, že změnou podmínek nebude dotčen účel akce. Vzdělávací akce se uskuteční pouze v případě, že si ji objedná a uhradí minimální počet zájemců stanovený Prodávajícím. Vyhrazujeme si právo zrušení vzdělávací akce při nízkém zájmu či zásahu vyšší moci. V takovém případě všechny přihlášené účastníky včas informujeme. Vrácení zaplacené ceny je řešeno níže, v odst. 5. (storno)
C.2. Možnost účasti náhradníka (u offline Vzdělávacích akcí): Na Vzdělávací akci je možné na místo Klienta vyslat náhradníka v případě, že se z vážných důvodů nemůže Klient zúčastnit, a je-li to vzhledem k obsahu akce přípustné a možné.
C.3. Vzdělávací materiály a informace: Veškeré informace a jakékoliv písemné podklady, materiály, skripta, zvukové záznamy a nosiče, doporučení, techniky, údaje osobního charakteru a další metody předávané lektorem vedoucí akci jsou určeny pouze pro účely konkrétní vzdělávací akce a osobní potřebu jednotlivých Klientů. Není dovoleno je bez vědomí a písemného souhlasu lektora vedoucího akci jakkoliv sdělovat a předávat dál třetím osobám, upravovat, rozšiřovat a kopírovat je v celém či částečném rozsahu, používat k jakýmkoliv komerčním účelům či jinde publikovat. Klient, Poskytovatel a lektor vedoucí akci berou tímto na vědomí, že veškeré informace, které o sobě vzájemně účastníci i lektor při studiu získají, jsou pokládány za velmi důvěrné a citlivé a s jako takovými budou s nimi nakládat.
C.4. Odpovědnost v průběhu Vzdělávací akce: Klient je v celém průběhu Vzdělávací akce za sebe, svá rozhodnutí a své jednání vůči sobě i ostatním zcela odpovědný. Každý Klient bere na vědomí, že během akce a činností během ní, kterých se Klient sám účastní, může docházet k fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení. Vzdělávací akce není náhražkou za lékařskou či psychoterapeutickou péči. V případě, že kterýkoliv účastník v průběhu vzdělávací akce podstupuje jakýkoliv druh léčby, zavazuje se informovat lektora o této skutečnosti a o charakteru obtíží, které jsou důvodem léčby. Zároveň se doporučuje účast ve výcviku konzultovat se svým ošetřujícím lékařem. Klient se zavazuje přerušit dílčí činnost v rámci akce nebo se činnosti či cvičení nezúčastnit, pokud cítí, že pro něj aktivita v danou chvíli není vhodná, resp. je nad jeho aktuální síly či schopnosti.
C.5. Storno podmínky: V případě, že by Vzdělávací akce byla zrušena z důvodů na naší straně a Vy jako Kupijící jste již cenu hradili, obdržíte do 14 dnů ode dne, kdy bude rozhodnuto o zrušení akce, zpět celou zaplacenou částku, pokud se výslovně nedohodneme na použití platby na náhradní akci dle Vašeho výběru či na jiném řešení. Nebude-li dohodnuto jinak, bude Vám platba vrácena stejným způsobem, jako byla přijata. Jako Klient jste oprávněni svoji účast na vzdělávací akci zrušit. V případě že jste již uhradili cenu školení, a zrušíte účast nejpozději 72 hodin před zahájením Vzdělávací akce, Vám bude vrácena celá zaplacená cena snížená o storno poplatek ve výši 1 000,- Kč. V případě zrušení účasti v době kratší, je cena nevratná
C.6. Pořizování a užití fotografií a videozáznamů: V průběhu akcí jsou pořizovány fotografie a videozáznamy. Jedná se především o dokumentační fotografie či videozáznamy prokazující, že se akce konala, pouze minimální část fotografií je pak umístěna na Web nebo naše profily na sociálních sítích, aby si mohli zájemci o akce lépe představit prostředí konání akcí i atmosféru na místě. Pokud byste si vůbec nepřáli být na fotografiích nebo videích zaznamenáni, prosím upozorněte na to nejpozději při zahájení akce. Pokud by byla pořízena fotografie, na které budete jako jediný nebo jeden z několika účastníků a jednoduše identifikovatelný/identifikovatelná, pak na webové stránky bych fotografii či záznam umístila pouze s Vaším souhlasem. Bližší podmínky zpracování těchto i dalších osobních údajů (protože i podobizna na fotografii je osobním údajem) naleznete na tomto odkazu – odkaz na GDPR
V.D. DODACÍ PODMÍNKY KONZULTACÍ:
D.1. Způsob dodání: Konzultace budou dodány dle podmínek uvedených v jejich popisu na Webu nebo individuálně sjednaných. Při poskytování konzultací se řídíme platnými právními předpisy a poskytujeme je s maximální pečlivostí a s využitím nejnovějších poznatků, naší (lektorů) odbornosti a s ohledem na veškeré údaje Vámi sdělené, jež mají význam pro jejich řádné poskytování. Termín, resp. jednotlivé termíny poskytnutí konzultace budou vždy mezi námi dohodnuty buď písemně nebo mailem nebo telefonicky. Termíny se zásadně sjednávají na pracovní dny, na dobu od 9 do 19 hodin. Zavazujeme se Vám navrhnout aspoň 2 možné termíny v době do 3 týdnů od uzavření smlouvy, pokud již nebude naše kapacita plně vyčerpána. V případě, že Vám nemůžeme nabídnout termín v této lhůtě, jste oprávněni od Smlouvy odstoupit. Odstoupení musí být učiněno písemně a zasláno mailem nebo poštou nejpozději do 14 dnů od uzavření smlouvy. V případě, že se bez závažného důvodu a omluvy nedostavíte na sjednaný termín konzultace nebo opakovaně neposkytnete potřebnou součinnost, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit. Jste-li Spotřebitel, pak v době pro odstoupení od Smlouvy (14 dnů od uzavření Smlouvy) započneme s plněním pouze na Vaši výslovnou žádost.
D.2. Poskytování informací: Akceptací těchto VOP se zavazujete sdělit Nám veškeré údaje, jež mají význam pro řádné poskytnutí Konzultace, tyto údaje poskytnout pravdivé, úplné a nezkreslené a neprodleně Nám kdykoli po dobu trvání smlouvy sdělit, že došlo ke změnám těchto údajů a sdělit nové údaje, je-li to k řádnému poskytnutí Konzultací potřebné. Veškeré údaje sdělené při poskytování Konzultací nebo v souvislosti s nimi jsou považované za důvěrné a zavazujeme se o nich zachovávat mlčenlivost. Je-li to s ohledem na charakter poskytované konzultace vhodné nebo stanovené zákonem, jsme oprávněni od Vás požadovat poskytnutí potřebných údajů v písemné formě opatřené Vaším podpisem.
D.3. Konzultace jsou vhodné pouze pro Klienty, kteří nejsou v péči psychiatra, a kteří neužívají psychofarmaka a léky ovlivňující psychiku. Pokud byste v danou chvíli nesplňovali obě podmínky současně, prosím neobjednávejte Konzultace. V případě, že zjistím, že byla konzultace objednána v rozporu s tímto ustanovením, jsem oprávněna od smlouvy o Poskytování služeb odstoupit
VI. ÚDAJE O FUNKČNOSTI, KOMPATIBILITĚ A INTEROPERABILITĚ DIGITÁLNÍHO OBSAHU A JEHO AKTUALIZACÍCH, UŽIVATELSKÝ ÚČET, AUTORSKÁ PRÁVA
1. Pokud jste si zakoupili e-book, pak tento digitální obsah zasíláme pouze Vám jako Klientovi, na Váš e-mail, případně zpřístupněním adresy webové stránky, kde je obsah umístěn. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf. Pro stažení e-booku z webové stránky je potřeba mít k dispozici i funkční připojení k internetu a zpravidla i stažené aktualizace prohlížeče nebo programu, ve kterém e-book budete otevírat. Neodpovídáme za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti Vašeho internetového připojení nebo neprovedených aktualizací. Může se stát, že je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. U on-line kurzů Vám zřizujeme uživatelský účet. K přehrání jeho obsahu je dle charakteru jednotlivých materiálů (pdf, videa, audio) rovněž nutné mít funkční připojení a aktualizovaný software a prohlížeč pro zobrazení/přehrání obsahu. Ani v tomto případě pak neodpovídáme za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti Vašeho internetového připojení nebo neprovedených aktualizací nebo krátkodobé nedostupnosti v případě údržby dat nebo výpadků serveru.
2. Digitální obsah Vám poskytujeme, jde-li o e-book, jako jednorázové plnění, jde-li o on-line kurz, pak na dobu 2 let od jeho zpřístupnění. Po dobu, na kterou je Digitální obsah poskytován, budete mít rovněž přístup ke všem jeho aktualizacím, které po tu dobu budou provedeny. Tedy vždy přístup k nejaktuálnější verzi daného on-line kurzu. U e-booku Vám zašleme jeho nejaktuálnější verzi existující v době uzavření Smlouvy.
3. Produkty jsou vytvořeny s využitím znalostí, zkušeností a roků praxe autora. Jedná se o návody a doporučení a záleží jen na Vás, jak je v praxi použijete a jakou péči a úsilí budete věnovat uvádění těchto informací do praxe. Proto nemůžeme ani my ani autor odpovídat za to, jakých konkrétních výsledků na základě Produktů sami dosáhnete a jaké konkrétní kroky podniknete. Výslovně upozorňujeme i na to, že úspěch závisí nejen na znalostech získaných prostřednictvím našich Produktů, ale i na dalších faktorech, včetně Vašich schopností, Vaší výchozí situace, situace na trhu.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ – POKROČILOST ÚČASTNÍKŮ KURZŮ/PROGRAMŮ: Některé on-line kurzy vyžadují pro účast pokročilost účastníka a nejsou vhodné jako úvodní nebo pro „začátečníky“. Tato skutečnost je uvedena přímo v popisu daného Produktu a velmi Vás žádáme, abyste toto doporučení respektovali. V opačném případě pro Vás může být účast bez očekávaného efektu nebo dokonce kontraproduktivní.
4. Uživatelský účet: Po zakoupení on-line kurzu obdržíte po úhradě ceny přístupové údaje k přihlášení do Vašeho uživatelského účtu, tak jak je uvedeno v části o dodacích podmínkách (čl. V. VOP). Zavazujete se dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích a neumožnit jejich použití třetím osobám. Jako Klient se rovněž zavazujete udržovat Vaše údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé. V případě závažného porušení vašich povinností vyplývajících ze Smlouvy nebo těchto VOP jsme oprávněni Vám uživatelský účet znepřístupnit či zrušit i bez předchozího upozornění. Tím současně dojde i ke znepřístupnění zakoupených on-line kurzů a všech poskytnutých elektronických dárků a bonusů.
5. Autorská práva: Veškeré naše Produkty jsou chráněny autorským právem a není možné je ani jejich obsah bez našeho předchozího výslovného písemného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám. Výjimkou jsou pouze případy, kdy tak stanoví přímo zákon nebo přímo použitelný předpis (nařízení) Evropské unie. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin. Pokud jde o Digitální obsah, pak k němu poskytujeme Klientovi licenci k jejich užívání pro vlastní potřebu na dobu neurčitou, počínaje jejich doručením po řádné úhradě celé kupní ceny anebo řádné úhrady první sjednané splátky kupní ceny. U Digitálního obsahu s cenou hrazenou na splátky, je licence poskytována pouze na dobu, kdy jsou uhrazeny jednotlivé splátky. Po úhradě celé ceny je pak licence poskytnutá na dobu neurčitou. Dojde-li k porušení autorských práv anebo pravidel pro užívání uživatelského účtu (uvedených v předchozím odstavci) nebo k odstoupení od Smlouvy, poskytnutá licence se okamžikem takového porušení či účinností odstoupení ruší, neujednáme-li výslovně písemně jinak. Licence neopravňuje Kupujícího k poskytování Digitálního obsahu dalším osobám, jeho dalšímu šíření anebo využívání pro výdělečné účely formou výuky/předávání získaných informací a postupů za úplatu dalším osobám. Pokud byste chtěli použít citace z našich Produktů, nad rámec tzv. zákonné licence, kontaktujte nás předem a domluvíme spolu možnosti takového použití.
VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. Případy, kdy jako Spotřebitel můžete od Smlouvy odstoupit bez udání důvodů u dodání Zboží: Spotřebitel má dle § 1829 NOZ právo od Smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní ode dne převzetí Zboží . Pokud si objednal dodání několika částí , běží 14-ti denní lhůta ode dne převzetí poslední dodávky Zboží
2. Případy, kdy jako Spotřebitel můžete/nemůžete od Smlouvy odstoupit bez udání důvodů – dodání Digitálního obsahu:
2.1. E-booky: Jako Spotřebitel máte právo od Smlouvy o poskytování digitálního obsahu odstoupit ve lhůtě 14 dní od uzavření této smlouvy.
2.2 On-line kurzy: Jako Spotřebitel máte právo od Smlouvy o poskytování digitálního obsahu odstoupit ve lhůtě 14 dní od uzavření této smlouvy
2.3. Případy, kdy jako Spotřebitel můžete/nemůžete od Smlouvy odstoupit bez udání důvodů u dodání Konzultací: Je-li předmětem Smlouvy poskytnutí konzultace, pak pokud na základě Vaší výslovné žádosti jako Spotřebitele učiněné v textové podobě započneme s plněním ve 14denní lhůtě pro odstoupení od Smlouvy stanovené v § 1829 odst. 1 NOZ a Konzultace bude v této lhůtě poskytnuta, pak v takovém případě nemáte právo od Smlouvy bez uvedení důvodů ve 14denní lhůtě odstoupit (§ 1837 písm. a) NOZ). Pokud by ve 14denní lhůtě pro odstoupení od Smlouvy byla splněna jen část plnění (konzultací) a od Smlouvy jste odstoupili, bude Vám vrácena jen poměrná část sjednané ceny, resp. jste povinni uhradit poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od Smlouvy.
3. Případy, kdy jako Spotřebitel můžete/nemůžete od Smlouvy odstoupit bez udání důvodů u Vzdělávacích akcí: Odstoupit od Smlouvy nelze ani v případě, že jde o smlouvu o využití volného času, pokud je Prodávajícím toto plnění poskytováno v určeném termínu (§ 1837 písm. j) NOZ). Za smlouvu o využití volného času je považována i Smlouva o poskytnutí služeb – vzdělávacích akcí, pokud splňuje podmínku využití volného času Klienta i poskytnutí v termínu předem určeném (a právě proto jsou výše řešeny podmínky storna účasti).
4. Postup při odstoupení od Smlouvy bez uvedení důvodu:
Jsou-li splněny podmínky pro možnost odstoupit od Smlouvy, je nutné abyste ve 14denní lhůtě uvedené v tomto článku v odst. 1 odeslali odstoupení e-mailem nebo poštou na naši adresu nebo jiným zřejmým způsobem odstoupili (např. i zasláním SMS zprávy). Odstoupení můžete napsat (provést) úplně neformálně (ovšem musí být zřejmé, od jaké Smlouvy odstupujete, případně jakého Produktu se týká, pokud by se netýkalo veškerých současně zakoupených Produktů). Odstoupení nemusíte nijak odůvodňovat.
Současně je nutné , pokud odstupujete od Smlouvy, kterou jste zakoupili Zboží, abyste nám nejpozději do 14 dní od odstoupení od Smlouvy předali nebo na naší adresu odeslali Zboží, které jste od nás obdrželi dle smlouvy a kterého se odstoupení týká. Při zasílání zvolte raději doporučenou zásilku, ale nezasílejte Zboží na dobírku, Náklady na vrácení Zboží nesete sami. Zboží zašlete nepoškozené, včetně všech součástí a příslušenstvím a případnými dárky, které jste spolu s nimi od nás obdrželi. V případě, že by došlo zboží poškozené,jsme oprávněni Vám vrátit jen takovou částku kupní ceny, která odpovídá rozdílu mezi cenou bezvadného Zboží a Zboží poškozeného
K odstoupení, prosím, připojte kopii dokladu o platbě, fakturu nebo jiný doklad či důkaz k prokázání, že se jedná o Produkty u nás zakoupené ve lhůtě 14 dnů před odstoupením od Smlouvy. Výrazně tím urychlíte vyřízení celé záležitosti. Samotné nepředložení těchto dokladů ovšem nebrání vyřízení Vašeho odstoupení od Smlouvy. Připojte, prosím, i údaj o volbě způsobu vrácení peněz , pokud je nechcete vrátit stejným způsobem, jako jste platbu hradili.
5. Vrácení peněz: Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy Vám vrátíme peníze, které jsme od Vás přijali jako platbu za Produkty, u Zboží včetně nákladů na dopravu ( myšleno dopravu Zboží od nás k Vám ). U Zboží však nejsme povinni Vám peníze vrátit dříve, než nám Zboží předáte zpět anebo prokážete, že jste nám jej zpět odeslali. Peníze Vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste Nám je uhradili, leda byste souhlasili s jiným způsobem platby, se kterým by pro Vás nebyly spojeny další náklady. Jen připomínáme, že institut odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu slouží jako alternativa prohlédnutí Zboží v „ kamenném obchodě“. Tedy abyste měli možnost zjistit, jestli jste si objednali Zboží, jaké jste chtěli. Neslouží k tomu, aby bylo Zboží používáno a docházelo ke snižování jeho hodnoty
6. Nesplnění podmínek pro odstoupení od Smlouvy bez udání důvodů: Pokud by v konkrétním případě došlo k tomu, že by Kupující odstupoval od Smlouvy s odkazem na možnost odstoupit bez udání důvodů, ale přitom by některá z podmínek splněná nebyla (např. by bylo odstoupení učiněno později než ve 14-ti denní lhůtě pro nebo by nešlo o Spotřebitele), Kupujícího o této nemožnosti bez odkladu vyrozumíme. Peníze v takovém případě Kupujícímu vrátit nemůžeme. Naopak, pokud by šlo o Zboží, pak Kupujícím v rámci odstoupení zaslané Zboží obratem vrátíme na doručovací adresu. Upozorňujeme, že pokud by se taková situace týkala a zpět zaslané Zboží byste nepřevzali, necháme je ještě měsíc po neúspěšném pokusu o doručení u nás uskladněné. Po tuto dobu budete mít možnost si Zboží na vlastní náklady vyzvednout. Pokud tak ve lhůtě jednoho měsíce neučiníte, bez dalšího upozornění Zboží ( je-li to možné) prodáme a výtěžek z prodeje po odečtení všech nákladů spojených s danou transakcí Vám zašleme. Není-li prodej možný , Zboží místo prodeje zlikvidujeme
7. Odstoupení od Smlouvy v ostatních případech, zrušení Smlouvy: V případě, že by z Vaší strany nedošlo k úhradě celé ceny ani do 10 dnů po její splatnosti anebo u Vzdělávacích akcí nejpozději před zahájením akce, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší. V případě, že jsme od Vás před tím obdrželi částečnou platbu na cenu, vrátíme Vám ji do 14 dnů od zrušení Smlouvy, nebude-li mezi námi výslovně dohodnuto jinak. Ujednání tohoto odstavce se netýká Produktů, u kterých jste si zvolili platbu ceny ve splátkách. Jak Vy jako Kupující, tak my jako Prodávající jsme dále oprávněni odstoupit od Smlouvy v případech stanovených zákonem nebo uvedených v těchto VOP. V případě odstoupení od Smlouvy, kterou byl koupen Digitální obsah, jsme okamžikem účinnosti odstoupení vždy oprávněni i bez předchozího upozornění pozastavit nebo zrušit přístup do Vašeho uživatelského účtu a k zakoupenému Digitálnímu obsahu, kterého se odstoupení týká. Jste pak povinni se zdržet dalšího užívání Digitálního obsahu.
8. Vrácení dárku poskytnutého k uhrazené objednávce: Je-li vám společně s Produktem poskytnut dárek, je darovací smlouva mezi námi uzavřená s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy z Vaší strany bez uvedení důvodů, pozbývá darovací smlouva účinnost a jste povinni Nám poskytnutý dárek nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy vrátit.
VIII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Důležité paragrafy, podle kterých se při reklamaci postupuje: Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právním i předpisy. Jde zejména o ustanovení § 1914 až 1925. U Zboží ustanovení § 2099 až 2112 pro ne-Spotřebitele a pro Spotřebitele pak § 2158 až 2160. U Digitálního obsahu pak ustanovení § 2389a až 2389f a pro Spotřebitele i § 2389g až 2389s.
2. Vady, za které neseme odpovědnost u Zboží: Jako prodávající Vám odpovídáme za to, že Zboží při převzetí nemá vady. Odpovídáme tedy za vady, které má Zboží v okamžiku jeho převzetí, a to i vpřípdaě, že Nevada projeví až po převzetí, nejpozději však ve lhůtě 2 let od převzetí Zboží. Jste –li Spotřebitelem, pak v případě, že se vada u Zboží projeví do 12-ti měsíců od převzetí, má se za to, že Zboží bylo vadné již při převzetí. Jako Spotřebitel můžete vadu, za kterou odpovídáme, reklamovat ( uplatnit práva z vadného plnění ) v obecné 3leté promlčecí lhůtě. Ostatní Kupující musí vadu reklamovat bez zbytečného odkladu poté, co ji mohli při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po převzetí Zboží ( jde-li o vadu skrytou )
3. Jaké nároky můžete v případě vady na Zboží požadovat:
A. Pokud jste Spotřebitel: můžete požadovat odstranění vady, a to buď opravou anebo dodáním nového Zboží, pokud Vámi zvolený způsob odstranění vady není nepřiměřeně nákladný ve srovnání s druhým způsobem anebo nemožný. V případě, že bychom vadu odmítli odstranit nebo ji neodstranili řádně, nebo by se vada vyskytla opakovaně, nebo je vada podstatným porušením Smlouvy( tj. kdybyste o takové vadě předem věděli,vůbec byste Zboží nechtěli koupit ) nebo by z našeho prohlášení či chování bylo zřejmé, že vadu v přiměřené době nebo bez zbytečných obtíží pro Spotřebitele neodstraníme, pak můžete jako Spotřebitel požadovat:
- přiměřenou slevu,
- nebo od Smlouvy odstoupit
Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou Zboží bez vady a vadného Zboží . které Spotřebitel obdržel. Spotřebitel nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Zboží nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná. Odstoupí.li Spotřebitel od Smlouvy, prodávající vrátí Spotřebiteli kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží Zboží nebo co mu Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal
B. Pokud nejste Spotřebitel:
Je-li vada Zboží podstatným porušením Smlouvy ( tj.kdybyste o takové vadě předem věděli, vůbec byste Zboží nechtěli koupit ), můžete volit mezi těmito nároky:
- odstranění vady opravou
- dodání nového Zboží bez vad
- přiměřená sleva z kupní ceny
- odstoupení od Smlouvy
Volbu nároku je nutné nám sdělit bez zbytečného odkladu po oznámení vady, jinak máte práva jen jako při nepodstatném porušení Smlouvy. Výjimkou jsou situace, kdy byste požadovali odstranění vady, a My vadu neodstranili v přiměřené lhůtě anebo bychom Vám rovnou sdělili, že vadu neopravíme. V takových případech můžete místo odstranění vady požadovat slevu z kupní ceny anebo odstoupit od Smlouvy .
Je-li vada nepodstatným porušením Smlouvy, můžete volit mezi těmito nároky:
- odstranění vady opravou
- přiměřená sleva z kupní ceny
Pokud zvolíte odstranění vady a My bychom to nezvládli včas anebo vadu odmítli opravit, můžete požadovat slevu z kupní ceny anebo od Smlouvy odstoupit. Upozorňujeme, že dle NOZ není možné provedenou volbu nároku měnit bez Našeho souhlasu.
4. Kdy práva z vadného plnění Kupujícímu ( ani když je Spotřebitelem ) nenáleží? Práva z vadného plnění Vám nenáleží:
- pokud byste před převzetím Zboží věděli, že má vadu, anebo byste vadu sami způsobili
- pokud by šlo o vady způsobené nesprávným užíváním
- u Zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena
- při opotřebení Zboží způsobeného obvyklým užíváním
- u použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání, nebo opotřebení, které věc měla v době, kdy jste ji převzali
- vyplývá-li to z povahy věci
- při pozdním uplatnění reklamace
5. Vady, za které neseme odpovědnost u Digitálního obsahu: Jako Prodávající Vám odpovídáme za to, že Digitální obsah – e-book při zpřístupnění nemá vady. U Digitálního obsahu – on-line kurzů odpovídáme za to, že nemá vady při zpřístupnění a ani po dobu, kdy jej poté poskytujeme (tj. „doba trvání závazku“). Pokud jde o Spotřebitele, pak Digitální obsah má vady zejména, pokud neodpovídá ustanovení § 2389i NOZ. Spotřebiteli odpovídáme za vady, které se projeví u e-booku do 2 let od jeho zpřístupnění, u on-line kurzu v době trvání závazku. V případě, že se vada projeví do 12 měsíců od zpřístupnění, má se za to, že Digitální obsah byl vadný již při zpřístupnění. Jako Spotřebitel můžete vadu, za kterou odpovídáme, reklamovat (uplatnit práva z vadného plnění) v obecné 3 leté promlčecí lhůtě. Ostatní Klienti musí vadu reklamovat bez zbytečného odkladu poté, co ji mohli při dostatečné péči zjistit.
6. Projeví-li se vada Digitálního obsahu – on-line kurzů za trvání závazku (po dobu, kdy má být pro Vás k dispozici), je na Nás, abychom prokázali, že Digitální obsah je poskytován bez vad. Prokážeme-li, že vadu způsobilo nevyhovující technické nebo programové vybavení nebo síťové připojení pro přístup či užívání Digitálního obsahu nezbytné pro řádné fungování Digitálního obsahu (dále jen „digitální prostředí Kupujícího“), ačkoli byl Kupující na jeho potřebu před uzavřením smlouvy jasně a srozumitelně upozorněn, ustanovení 1. věty tohoto odstavce se nepoužije. K ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí Kupujícího, jste povinni Nám jako Kupující poskytnout nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat. Povinnost součinnosti je omezena pouze na technicky dostupné prostředky, které jsou pro Vás co nejméně rušivé. Odmítnete-li součinnost poskytnout, přestože jste tímto byli o této povinnosti a o důsledcích jejího porušení jasně a srozumitelně poučeni před uzavřením smlouvy (tedy v těchto VOP), ustanovení 1. věty tohoto odstavce se nepoužije.
7. Jaké nároky můžete v případě vady Digitálního obsahu požadovat?
- můžete požadovat odstranění vady, pokud to není nepřiměřeně nákladné anebo nemožné.
V případě, že bychom vadu odmítli odstranit nebo jí neodstranili řádně nebo by se vada projevila i po odstranění nebo je vada podstatným porušením smlouvy (tj. kdybyste o takové vadě předem věděli, vůbec byste Digitální obsah nechtěli koupit) nebo by z našeho prohlášení či chování bylo zřejmé, že vadu v přiměřené době nebo bez zbytečných obtíží pro Spotřebitele neodstraníme, pak můžete jako spotřebitel požadovat:
- přiměřenou slevu nebo
- odstoupit od Smlouvy
Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou Digitálního obsahu bez vady a vadného Digitálního obsahu, který byl Klientovi poskytnut. Má-li být Digitální obsah poskytován po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně; Kupujícímu náleží sleva i v případě, že odstoupí od Smlouvy. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada Digitálního obsahu nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.
Je-li Kupujícím u Digitálního obsahu jiná osoba než Spotřebitel, použijí se pro jeho nároky dle ustanovení odst.3 bodu B tohoto článku
8. Vady Služeb: V těchto případech odpovídáme za dodání Služeb v rozsahu, podobě a kvalitě mezi námi sjednané (tj. zejména odpovídají popisu na webu a vlastnostem obvyklým). V případě, že je dodána vadná služba, má Kupující právo požadovat nápravu (odstranění) vady nebo slevu z ceny. V případě, že není odstranění vady možné anebo jako Poskytovatel vadu včas neodstraníme, má Kupující právo požadovat slevu z ceny anebo od Smlouvy odstoupit.
9. Uplatnění reklamace:
Reklamaci, prosím, uplatněte bez zbytečného odkladu. Pokud by předmětem reklamace měly být nedoručené přístupové údaje k Digitálnímu obsahu, prosím, zkontrolujte nejprve složky „hromadná pošta“ nebo spam. Uplatnit reklamaci lze i zasláním prosté zprávy e-mailem, ze které je patrné kdo, co a z jakého důvodu reklamuje a jak navrhuje reklamaci vyřídit. Uvítáme, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Je-li to možné a účelné pro prokázání reklamované vady, připojte k reklamaci i fotodokumentaci (printscreen obrazovky), případně jiný dokument nebo důkazní prostředek.
Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, v krajních případech nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se výslovně nedohodneme na delší lhůtě. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám poskytneme písemné potvrzení. Je-li předmětem reklamace Digitální obsah, reklamaci vyřídíme v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu a účelu, pro nějž je Spotřebitel požadoval. Jste-li Spotřebitel, pak Vás budeme v 30denní lhůtě (resp. u Digitálního obsahu v přiměřené době) i informovat o vyřízení reklamace, a to na kontaktní e-mail uvedený v potvrzení o převzetí reklamace. Leda byste nám poté sdělili pro účely této informace jiný kontaktní e-mail. V potvrzení o vyřízení reklamace pro Spotřebitele v souladu se zákonem na ochranu spotřebitele uvedeme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
7. Vrácení zaplacené ceny a poskytnutí slevy při uznané reklamaci:
Uznáme-li reklamaci jako oprávněnou a výsledkem má být sleva z již zaplacené ceny nebo vrácení zaplacené ceny, bude vrácení provedeno stejným způsobem, jako jste hradili cenu, a to nejpozději do 14 dnů od uznání reklamace jde-li o Zboží a do 14 dnů od uplatnění reklamace jde-li o reklamaci Spotřebitele uplatněnou na poskytnutí Digitálního obsahu.
IX. SPOTŘEBITELSKÉ RECENZE
Na Webu, prodejních stránkách, na našich profilech na sociálních sítích i v mailové a obdobné komunikaci se Spotřebiteli zveřejňujeme reference na naše Produkty. Tyto reference jsou vždy referencemi našich Kupujících a jsou zveřejněné s jejich souhlasem. Před zveřejněním reference vždy ověřujeme, že jde o osobu, která si Produkt u nás zakoupila, a to kontrolou údajů v účetnictví (na zaplacených fakturách). Případně jde o reference, které jsme obdrželi od našich Kupujících v rámci vyplnění zpětné vazby – dotazníku zaslaného Kupujícímu po dodání Produktu, resp. u on-line kurzu po jeho skončení. Dotazník je zasílaný přímo na kontaktní mail uvedený v databázi Klientů a je tak zajištěno, že taková reference pochází od Kupujícího.
X. ZÁVĚREM
1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Klienta ze smlouvy vyplývající.
2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem.
3. Tyto VOP jsou účinné od 1. 1. 2024
4. VOP jsme oprávněni jednostranně měnit. Rozhodující je však vždy závazné to znění, které bylo účinné v době uzavření Smlouvy.